Lagt ner detta?

Bloggen ligger på is.
o märks att ni som läser har märkt de nu iaf då nästan ingen kollar längre :D
Jag orkar inte blogga från mobilen, tycker de går så segt!
men nu är vi på landet så då kan man passa på att skriva nåra rader iaf =)
Vardagen rullar på... jobbar för det mesta just nu , o annars är ja sjuk ...
Jag o mitt immunförsvar platsar nog inte bland alla dessa baciller haha..
Men man kanske blir härdad till slut? ;)
Annars har ja börjat hos en coatch.. är noig säker bra men varit där 3 ggr sen de starta för 8 veckor sedan så har missat grymt mkt ..men är ju 100 ggr roligare o bättre o jobba så :)
 
vet inte vad jag mer ska berätta.. har ju hänt så mycket sen ja blogga sist så låter de nog vara :)
 
Idag blir de iaf en promenad o lek ute , solen skiner o de ser ut att vara väldigt skönt...sen förbi farmor o kanske blir de fika där , brukar de ju bli =)
Nu ska jag försöka att inte dröja så länge innan näasta blogginlägg iaf =)
 
på återseedne

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är samma här, uppdaterar knappt bloggen. Har även slutat läsa bloggar.
Första gången på flera månader som jag tittar in här :P
Puss

2013-12-30 @ 19:51:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0