söndag...

så var helgen gången...
fredagen spenderades mestadels ute, var härligt väder.. men åkte även o handla..
sen spela grabbarna fotboll o var vid lekplatsen med en kompis
jag nova o Rickie satt vid lekparken ..
sen blev de en fika där =)
 
kvällen var lugn... fick sådan skallebank att jag blev illamående så orka inte med nåt...
 
Lördagen städade vi av hemma.. så sköönt o komma hem till ett nystädat hem sen...
bara dom där jävla myrorna som tagit sig in som jag behöver störa mig på ;) försökt slå ihjäl dom men dom förökar sig fortare än man hinner slå dom läste jag sen... testat lite andra "huskurer" men verkar inte funka så får väl köpa sån där myrgiftdosa men vill helst undvika de på grund av nova...
o i första hand försöka få bort dom som är ute så de inte kommer in fler...
 
blev en sväng till mirum sen på lördan, köpa en liten present o sedan fara på 4 årskalas =)
 
Kvällen spenderades hos min farmor..
 verkar som alla andra kollat esc ? jag visste inte ens att det var förens dom prata om de igår hahahah... men brukar inte se påt iaf så igen skada gjord ;P men vad jag hört var de väl en bra låt som vann iaf...
 
ikväll blir det att åka hem igen och imorgon far Rickie neråt i landet så blir själv så om nån vill hitta på nåt så hojta till :P
 
puss hej!
 

Kommentarer
Postat av: Carro

Jag vill!!!! ;)

2013-05-20 @ 08:48:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0