Men heeej!

dax att skriva lite kanske...
 
sitter ute hos mor o far just nu...
 
Rickie har blivit magsjuk :( även min bror...
o jag känner mig inte helt ok så är väl på g kanske?
VILL INTE HA SKITEN!
hoppas för min gud att barna klarar sig iaf...men än så länge har dom inte visat några tecken...eller nova är lite halvdålig i magen och har ingen aptit... vid lite tur får hon i sig lite välling iaf...men miskad aptit kan ju bero på tänder oxå...
 
annars har de väl varit ganska lungt sen sist ja skrev.. var ju som sagt på kalas , sen så blev det att åka till borgen med robban o irre... var en trevlig kväll o blev en hel del dans =) vilket är megakul ihih..
Men vilket folk de finns alltså...för de första träffa vi en medelålderskvinna på spåris dit.. första gången hon skulle dit o kände sig lite osäker o fråga om hon fick haka på oss.. självklart sa vi , men inte hade vi räknat med att hon skulle ställa sin väska hos oss o sen spendera hela kvällen på dansgolvet, vilket resulterade i att vi fick gå o skift o dansa... till slut tröttna vi o irre gick rakt ut på dansgolvet o bad henne hämta sin väska . så sista timmen kunde vi dansa allihop iaf..
sen träffa vi en annan kvinna som var hur vimsig som helst som inte kunde hitta sin mamma så hon fråga om inte ja kunde hjälpa henne... snäll som man är så ställde man ju upp.. då tog hon tag i min hand o höll väldigt hårt.. till slut hitta vi mamman o hon blev jäötteglad både dotter o mamma.. ja hon var typ 40 år sä kändes lite larvigt hihi
 
sen har vi varit i edsbruk..blev först att sova hos andre o emeli o sen på morgonen åkte grabbarna till badhuset.. de gillar dom ju så de var uppskattat =)=)
på em var vi på barnkalas  hos wilma som blev 3 år....
sen till svärmor.. blev att hjälpa henne lite med några saker o sen på måndagskvällen for vi hemmåt..
imorgon ska nova till bvc men får väl se blir nog inget av ,, grabbarna blir väl lediga från dagis oxå , dom kan ju gå o bära på smittan även om dom inte blir sjuka så onödigt o smitta alla barn isf...
 
nu ska jag slänga mig framför tvn o hålla mina tummar att illamåendet går över...
bye bye
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0