Trasigt internet...

japp min kära sambo råka välta ner datan o självklart tog mitt modem emot smällen o blev böjt... så har inte funkat men igår böjde ja tillbaka det så de började funka haha :) skönt slipper man gå till telia o fixa nytt nu när vi ändå ska säga upp det :)
 
var ju ett tag sen man blogga så orkar inte berätta allt.. har iaf jobbat nu , så de har varit både skönt och otroligt jobbigt . skönt o komma ut lite i de sociala o känna att man gör nytta men svårt o lämna lillskrutt , hin är ju bara en bebis än , men funkar kanon iaf =)
 
igår så var de ju planerat att ja skulel tatuera mig men eftersom vi skulle ha fest på kvällen så ville ja inte riskera att den påverkades spå nu blir de av på måndag istället. fast vet inte än om jag ska sätta dom där ja tänkt.. börja tänka om lite... men vi frå se har ju till månd på mig :)
 
Kvällen kom de som sagt lite folk hit . hade ju tänkt borgen först men blidde inte av .. så blev en hemmafest med mkt prat , bowlingturnering och sen ett spel =) mkt trevlig kväll.. sen tänkte vi utgång men vi blev så himla trötta efter spelet så vi stanna hemma....blev gabnska skapligt i säng runt 00 tror ja..
 
imorse var vi uppe runt 9 , blev lite frukost och spel o lite planerande nu framöver så blir borgen och barnkalas sen i mars :) sen ska vi även till dom o sova nu om 2 veckor då vi ska på 80 års kalas i gamleby så var himla snällt att de löste sig slipper man åka hem på kvällen , är ju ett par mil iaf..
sen kom barnen hem , mina hjärtan <3<3<3
strax dä'r efetr åkte robban o irre hem...
 
nu tar vi de bar lungt.. skä väl bort o handla lite smått sen .. annars vet ja inte vadsom sker ikväll..
blir nog en myskväll med familjen <3 Lite film popcorn o bara chilla :P
 
nästa vecka blir de jobb i kolmården hele veckan.. fy så drygt o ta sig dit.. men rickie har sagt att han kan köra , tar ju ca 1,5 timme med buss :S
hoppas ni har en bra helg .
bye bye
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0