Nytt år och Utrensning..

Hoppas eran start har börjat bra? =) här har de varit lugna fisken... men trött trött o lite småslött...så tråkigt väder och känns som hela dagen varit mörk...
Nyåret blev iaf väldigt ttrevligt först var vi hos farmor o fika ...sen fira vi med släkten o de blev trerätters , fyrverkerierna titta jag på innifrån då Nova sov så ville vara inne om hon vakna... men var ju lika fint där så =) åkte hem en stund efter det...
Tisdan var rätt lugn, blev bjudna på pizza innan vi åkte hemmåt...
igår så var vi o fixade lite ärenden ute i ingelsta o efetr de släppte rickie mig på stan så ja kunde fixa lite klädbyten där och köpa tofflor till jobbet...annars gjorde vi nog inte nåt spec...
 
Idag hade jag satt upp mig på jobb men blidde inget. gansla skönt då ja inte alls hade lust att kliva upp imorse ;) Tror inte de blir nåt imorn heller.. många är ju lediga o fre brkar vara ganska lugna...men men får väl se imron...
har styrt lite här hemma , nova har varit ganska gnällig så inte fått så mkt gjort ändå..
grabbarna är iaf glada att nästan all snö är borta så dom var ute ett par timmar förut o cykla o hade sig :)
ska väl börja med maten snart... grabbsen har beställt biffar potatis o sås ... ska bli gott!
 
även haft utrensning inte bara novas garderob har fått sig en utrensning utan även min , så himla skönt o bli av med kläder man aldrig använder.. tror halva garderoben rök, så de innebär att de finns plats för lite nytt vartefter =)
ska sätta mig o fixa liam o noels oxå finns säkert kläder dom växt ur eller som gjort sina sista dar :P
 
se vad som händer i helgen.. blir ev att åka ut till landet igen... men vi fårse...
 
slänger in en bild på mina godingar sen får de vara färdigt för idag :P bye bye
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Carro

Fin bild på barnen :)

2013-01-03 @ 19:53:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0