Landet...

Igår på fm så bad jag rickie snickra ihop en förvaringsbänk till mig. Blir att ha papper /kartong och glas o pant påsar där i så kan man gå med det när en påse är full. Nu ska den bara målas o sen ska jag sy en dyna att lägga på så ser de lite trevligt ut =) blir väl inte så ofta man sitter inne i tvättstugan där den ska stå men de blir ju lite finare =)
Men att få tag på skumgummi verkar svårt då de är slutsålt på alla ställen jag hittat... men fick tips om att man kunde köpa en vanlig bäddmadrass till spjälsäng för billig peng o bara klippa till så får väl göra det...
 
efter det var klasrt åkte vi ut till landet.. på kvällen var vi hos min farbror .. idag har vi inte gjort nåt spec än...skulle väl fika hos farmor sen...
 
min lilla sessa blir ju 8 månader idag , herregud. har de verkligen gått så låmg tid? snart ingen bebis längre... de går så fort! FÖR fort...känns som att man inte hinner med.
 
ne nu ska jag se om lilla fröken vill ha lite att äta innan hon ska sova middag...
 
bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0