februari

ja så då var vi inne i feb redan , nya året kommer väl gå i rask takt de med... tycker allt de kan sakta in lite , liten får inte bli stor för fort ;) ihih
 
Igår så plocka vi lite på fm , lite lunch o sen bar vi av på promenad , de var härligt väder o massa plus så blev bavra fleecejackan på o gympaskor för min del , and i love it!! längtar sååååå till våren!
gick en promenad först till netto o köpte fika sen till en lekplats en bit därifrån , kolalde även in en skola vi funderar på att se om vi kan byta till då vi fick veta på utv samtalet att alla andra från liam o noels grupp sökt den , visst de blir ganslka långt o gå varje dag men då kommer dom nog med några dom känner iaf.. men annars får dom skaffa sig nya vänner , får se hur vi gör...vilket fall som helst så gick vi till mirum efter de o handlade till middagen och till djuraffären o kolal djuren.. sen ville liam o noel åka spårvagn hem så jag åkte med dom o rickie gick hem med nova...
hemma blev de kycklig o kebab i pita ,, mumma , sen så tog vi de lungt i soffan resten av kvällen...
härlig dag me familjen <3
 
idag så fick vi besök en snabbis imorse , farfar hade köpt en pratandeleksak till grabbarna när han var utomlands, precis som dom önskat sig=) den är ganska rolig , den satt i vardagsrummet när ja var där o helt plötsligt fiser den o asflabbar efter haha  och rockar loss när jag sjunger , hahah kommer nog trivas hos oss jag som sjunger hela dagarna :D sen matar man den med sin iphone o så , så är väl nästan som en tamagotchi ( stavning??) ja men ni vet sånna där som fanns när vi var små man hade en dosa med ett djur som man höll reda på o skötte om hehe
 
sen nu efter åkte vi ut till landet , grabbarna ville ju kika in morfars nya traktior som ahn köpt..
 
strax blir det pizza här o sen får man se vad som sker... om de blir nåt frågespel eller om vi är hemma o kollar melodifestivalen , inget ja brukar kolla så jag hoppas på nåt spel ist =)
på måndag så ska rickie till vc så bir att jag är hemma ,. går ju på föräldraledighet igen iofs =) men vet inte än när rickies jobb sätter igång igen så kanske blir att jag får jobba lite iaf men gör ju inget sparar man ju in lite dagar :D någon som vet hur de funkar måste nån av oss ta ut dagar för nova nu när hon är under ett? eller kan tex rickie gå på akassa och jag jobba halvtid? har för mig att en av oss måste ta ut ledighet nu när hon är under året?? men man kanske kan ta ut halva dagar o jobba halva?
jaja de löser sig , hoppas jbbbet kommer igång nu i feb iaf...
fast skönt att vara ute o jobba men min lön är ju typ halva rickies (om jag nu inte får fulltid)..så ekonomiskt är de ju skönare när han jobbar :P
 
får väl ringa o höra med FK hur dom säger om dagar o allt,...
 
nej nu ska jag se om dottern ska upp snart =)
 
ha en skön lördagskväll!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0