Lite gnäll

Usch känner bara för att gnälla lite , inte nog med att man har feber o är förkyld , har fått nageltrång på 6 tår som jag försökt klippt bort o nu är alldeles röd i svullen o gör ont så har väl blivit nån infektion , stor blåsa i munnen,sen ett utslag på magen som kliar satan , en knöl på halsen som gör ont om man nuddar el vrider huvudet , sist ett utslag på hakan som gör ont :S vadå att få allt på en gång ? Känner mig som en infektion hela jag :/
Men men thats lifw kände bara att jag var tvungen i klaga lite haha slipper nån annan höra mitt gnäll ;)
Idag måste jag iaf ta en promenad till smedby o hämta paket fick en sista påminnelse idag annars skickar dom tillbad de , känner inte för det men men
Annars blir de lugnt hämta grabbarna vid två , ska försöka plocka av lite o göra en vitkålsallad innan dess ..
Nu blir det DHW innan promenaden iaf :)
Puss hej


Kommentarer
Postat av: Carro

oj, du tog allt på en gång ser jag. Tycker inte om att du har en knöl men är väl i samband med allt annat kan jag tänka mig. Känner igen det där med tårna. har själv en infekterad stortå så vet hur du har det. Puss

2012-09-12 @ 19:22:57
Postat av: Carro

Glömde skriva... Man får gnälla!!! ;)

2012-09-12 @ 19:35:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0