Ett tag sen sist...

Nu var de ett tag sedan man uppdaterade, har inte redigt tiden  för tillfället :)
 
Veckorna rullar på... fööra veckan åkte vi till edsbruk på onsdagen , torsdagen åkte vi in till cilla o wilma ,, åt varm smörgåstårta ihop o sen bara fika o chilla :P
Fredagen åkte vi till andre o emeli , fixade en present åt svärmor .. så blev kort på hennes barn m resp o barnbarn :) de blev uppskattat så de ar kul .. på kvällenb åkte grabbarna o fiska så jag nova o emeli var hos svärmor , blev födelsedagsfika o tvtittande...
Lördagen så fira vi svärmor på kvällen .. blev mat , fika o kräftor så de var riktgit gott :)
Söndagen så åkte rickie o kolla på bil.. jag tog med mig trötta barn till lekplatsen..dom var inte alls på humör så de var lite småsegt o dom bara bråka .. så gick "hem" efter ett tag kom rickie hem med bilen , volvo såklart :) o kombi , nu fr vi äntligen plats utan problem o de är megaskönt! Love it!
Åkte hem sen på kvällen...
 
I veckan har vi dragit igång projekt ; barnens rum.. så jag har spcklat och målat ett rosa tjejrum till Nova ( fick lite hjälp av rickie till målning upptill när mina axlar blev pajj , thanks!)o rickie har lagt in nytt golv , nu ska jag bara måla listerna o sätta dit dom så är de klart , blev jättefint .
Liams rum har vi målat vita väggar o en svart fondvägg , jag som är en halvdan målare råka ju självklart måla lite svart på vita väggen även om jag hade en spackelspade för o få rak kant.. men men vi får sätta dit en hörnlist o så syns de inte mer :)
Noel har fått nytt golv i sitt rum.. ska måla om hans rum senare sen oxå men de är en del underjobb som måste göra då liam gjort hål i väggen så de får vänta lite .. men blev super med golvet iaf :)
har även varit på bvc med liam o noel o dom klara sig fint o följer deras kurvor, fic även skriva på papper om att nästa gång deras jornaler använd är de av skolsköterskan , kändes helskumt när hon sa de , tänk att dom nästa år börjar förskoleklass,, JESUS! var jätteduktiga med sprutan oxå o dom märkte inte ens när hon tog den =) Tyvärr fick dom ju feber senare under dagen så dom har varit hemma i veckan...
äen hunnit med att umgås med carro o leo , blev bjudna på mat o sen några timmars lek , ar skönt o komma ifrån all renovering för ett tag =) var himla gott o trevligt :) förutom att barnen hade ett jäkla humör som dom brukar ha när dom kmr ihop ;)
nu är vi ute på landet , kom hit igår , firat brorsan.. åt kräftor på kvällen , emil o helen hade fångat o kokat egna , jättegott!!
idag har vi varit borta hos min faster , hjälp till o städa av altanen till nästa heg då dom ska ha kusinträff.. blev några timmar där.. sen ikväll har vi ätit pizza... rickie o grabbarna är nere hos stefan nu men jag o nova stanna hemma o tar de bananas... Nova sover för tillfället.. helt slut efetr denna dag då hon knappt kunnat sova i allt oväsen :) jag är oxå trött så ska sätta mig framför tvn o vänta till nova vaknar o vill äta.. så får vi se om hon somnar om för isf går ja nog o lägger mig :)
iorgon blir de att åka hem skapligt .. ska köpa en expedit till noals rum o sen hem o fixa till de sista o STÄDA efetr allt , har inte gjort många knop med städning i veckan har inte fått nån tid över till de alls :/ men tur man är mammaledig så man har tid hela nästa vecka mellan matningar/blöjbytet o bebismys :)
Jättemysigto vra hemma men vissa dagar längtar ja faktiskt tillbaka till o jobba men sen när man väl gör de längrtar man till semester :)
nej nu ska ja nogsluta skrva så nån endaste orkar lösa egenom allt svammel :)
 
bye bye

Kommentarer
Postat av: Carro

Vad kul med lite uppdatering, för jag vet ju inte alls vad som händer i ditt liv ;) hehe
Ja tänk vad tiden går fort, men vart går dem i förskoleklassen då? puss

2012-09-04 @ 20:19:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0