Tack

Haft ett fint dop och trevlig 25 årsfest,
Både jag och Nova fick himla fina presenter !!
Nova fick bl.a. Smycken , leksaker och sparbössor och mkt mer farmor hade även stickat ett pippiset som hon blev himla fin i , var från ett år men tyckte de passa ganska bra redan :) var vantar o sockar som var stort,,
Jag fick bl.a. Olika presentkort , pengar , heminredning och pengar till ett körkort , nu äntligen kan jag börja med det :) känns himla skönt och himla nervöst då jag aldrig kört bil ;) men detta ska jag klara!!! Får börja öva lite hemma och pluggs sen när Nova är lite äldre så får ja börja lektioner , jobbiga är ju o fixa barnvakt jämt då Rickie ligger borta .. Men det ska gå !!
Vill iaf tacka alla som närvarade på denna dag och tacka för samtliga presenter !!
Puss


Kommentarer
Postat av: Carro

Tack för en fantastisk dag! Ja se till och ta körkortet nu ;). Du vet att jag tar Nova om du behöver barnvakt för att köra o så sen. Bara hojta till när som. Puss

2012-10-08 @ 19:32:54
Postat av: jasmine

jag måste med verkligen börja med detdära kortet! men vi kasnke kan läsa ihop på någon körskola i stan?

2012-10-10 @ 18:51:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0