Snark

Trött o illamående både igår em och hela dagen idag , blööh hoppas jag inte blir sjuk nu till helgen :O
Lilla hjärtat ska ju döpas på lördag och sen ska vu fira min 25 årsdag ...
Det är dags att ta klivet över 25 års linjen o inse att man nu är närmare 30 än 20 haha nejdå inget åldersnojjig ;) hihi men än är de ju en vecka kvar så får väl njuta av min unghet tills dess :p
Har iaf fått min gnälliga dotter o somna nu så ska vila framför tvn så länge grabbarna är lugna o leker med lego :)
Bye bye


Kommentarer
Postat av: Carro

neej, du får inte bli sjuk nu. Lite förkyld gör väl inget men kom inte med nån magsjuka ;)
Inte lätt att bli gammal, välkommen i gänget ;) haha

2012-10-04 @ 18:24:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0