Jiiihaaa

Rickie kom hem två dar tidigare :) så skönt <3 jobbade på ons i link o idag har han varit ledig :)
Jag passa på att gå iväg själv en stund , var faktiskt skönt ! Gick till mirum , köpte en kakgrej hehe sen löste ja in en triss jag fått som jag vann 30 kr så tog en ny i vann 150 spänn , gutt brukar aldrig vinna så blir glad av 150 haha
Annars är jag himla trött på detta illamående som kmr och går :S och nej jag är inte gravid !
Nu ska vi mysa sen lägga barnen , ikväll blir fe hela Sverige bakar :)
Helgen ska spenderas i Edsbruk var ett tag sen så ska bli kul :)
Byye


Kommentarer
Postat av: Carro

Vilken fin bild på dig o barnen :)
låter inte bra att du mår illa ibland, beror det på?
Puss

2012-10-26 @ 21:07:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0