Hejhopp

Ja de blir inte så mkt uppdateringar här ...
Har inte tiden o sätta mig ner , får se om jag tar bort den helt eller om jag har den kvar o skriver när tid o ork finnes , ska tänka lite den har ju faktiskt hängt med i några år ...

Annars händer inte mer än de vardagliga , mesta tiden går åt barnen och hemmet ( hemmet känns som en evighetsgöra SUCK lär ju inte bli mindre när Nova blir större heller HaHa )
För övrigt är Liam o Noel inne i en väldigt jobbig o krävande period just nu , hoppas detta går över snart !
Så när alla barnen till slut somnat ca 21-22 är jag helt slut så som sagt bloggen får vara lite vilande ...
Nu ska jag lägga mig .. Bye bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0