tjenna

tjohej.. tänkte slänga in ett i´nlägg mnu när mini sover o grabbarna leker...
har precis ä'tit lunch , barnens val föll på fläskpannkaka, inte helt fel tycker jag , men lingonsylt till är ett måste =)
i måndags var de bvc o 5 månaderskontroll som gällde , tösen väger nu 7500 o 65 cm , min lilla goding , följer sin egen kurva perfekt, så de är skönt att se att hon äter o får i sig som hon ska =)
prata även lite om amning och hon tyckte de var jättebra att jag tänkt göra de tills hion är 6 månader, sen blir de iaf att trappa ner , känns både tråkigt o skönt samtidigt..
 
igår tog jag fram lite advetsljusstakar o fixa iordning lite , tänkte plocka fram tomtarna oxå när ja ändå hade kartongen nere men ångra mig o konka upp den igen , inget stor fan av jul så vill försöka dra på de :)
Visst advent är mysigt me alla ljus osv men annars på julen blir allt så stressigt o man ska hit o dit...julklappar ska fixas hit o dit.. skulle vara så skönt o bojkotta skiten men man får väll försöka fixa de för barnens skull...
 
ajja ikväll kommer Rickie hem så blir nog bara att ta de lungt , se en film om han orkar .
 
imorgon har vi inga planer  kanske åka o handla lite så vi kan börja julbaka =)
btwså testa ja på att e handla mat häromdagen ,så smidigt de var>! bara klicka i vad man behöver så kmr dom o levererar fram till dörren, färdigpackat o allt , bara ställa in i kyl/frys/skafferi.
detta passar mig prima då jag ogillar att handla just mat och spec när man inte har körkort o kan handla så mkt åt gången när man är själv, o köra både barnvagn o kundvagn är inte lättatse... så detta kmr defenitivt göras fler ggr.
men som sgat ibland behöver man åka o göra de sj iaf så de får bli nån dag i helgen iaf...då har vi ju både bil o 4 händer ;)
 
På lördag är de 1;a advent , bir nog en adventsfika på morgonen , sen ska vi iväg på julbord under Em.
 
ne dax att göra lite nytta här hemma nu medan nova sover , blir inte mkt gjort när min lilla knäapa är vaken :)
bye bye
 

Kommentarer
Postat av: Carro

1a advent är på söndag ;)

2012-11-29 @ 21:49:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0