Onsdag

ZzZZzz Liam har hållt mig vaken även inatt så idag har jag varit helt slut ..
Lämnade noel på dagis o sen gick ja i Liam hem en stund innan de var dax att passa spånkan , kom iväg lite tidigt så vi var framme på mvc en halvtimme tidigare men men fick komma in lite tidigare så de var skönt :) liam var jätteduktig i satt snällt i vänta :) har ju samma bm som ja hade när ha vänta Liam i Noel så de berätta hon för Liam o ställde massa frågor :)
När vi kom iväg fick vi vänta på bussen ett tag , sen byte i stan så då passa vi på i köpa glass o handla lite ..
Sen hem o tog de lugnt i soffan Liam blev himla hängig o mysig..
När de var dax o hämta Noel så hade Liam ingen ork o följa med , men jag kan ju inte lämna han hemma stackarn :/ fick iaf med han till slut .
Em /kvällen har varit lugn , varit ute lite , badat o bara myst .
Grabbarna sover nu o äntligen en kväll dom somna utan flams o styr!
Saknar gubben oxå får väll se om han kommer imorgon inte hört nåt från han ..

Idag går vi även in i v 36 .4veckor kvar till bf!! Tom bm påpeka att hon tyckte de gick himla fort den här gången :p
Snart är vi 5 i familjen <3 trebarnsmamma ! Längtar ! Kan ju komma om två veckor med lite tur , kan ju även ta 6 v vem vet ? El mindre/mer, ingen vet men de är väldigt spännande nu iaf :) o framförallt VAD som ligger där inne , vad tror ni? Tjej? Kille? Gissa :D bebis har ju legat med huvud ner ganska länge men icke fixerad än men andra ggn brukar de bli lite senare.
Allt är iaf fixat o klart så hjärtat är välkommen när den är redo <3
Ne nu blir de tvhäng o the
Puss hej


Kommentarer
Postat av: Carro

Myys med bebis, jag med vill ha ;) Så glad för eran skull.

Och Bm har rätt, det har gått väldigt fort denna gång...

Jag tror det ligger en liten flicka där i på 53com och 3458g ;)

2012-05-30 @ 23:25:17
Postat av: Mamman till L & L

Jag gissar på en pojke :)

2012-05-31 @ 23:00:37
URL: http://vimorina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0