Edsbruk

I onsdags så fixa vi lite hemma, barnen o jag måla deras garage som Rickie snickrat till dom ..
Rickie gick med grovsopor.
Sen klippte jag gräset o när de var klart plantera vi nya gräsfrön så hoppas de blir nåt av de ..
När vi var klara hemma åkte vi o köpte present o sen ner till ed , världens kö som starta hemma vid oss .. Så tog en timme till Söderköping brukar annars ta 10-15 min ...
Blev iaf middag hos svärmor , Linus kom förbi en sväng oxå ..
Efter de blev de att åka till huset i sova.
Torsdag börja med sovmorgon till 10 för oss alla :) gjorde rabarberkräm till frukost men smaka mest surt haha
På dagen åkte vu förbi Robban sim fyllde år så blev fika o prat där :) efter det blev de 3 årskalas för Wilma , åkte hem runt 18 o då blev vi bjudna på mat hos rickies mormor i morfar :)
Blev hem o lägga sig sen ...
Idag blev de sovmorgon till 9:)
Ska ta mig lite frukost o idag bär de av till landet över helgen
Bye bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0