oheeej

Går idag in i vecka 25.. känns som man byter vecka hela tiden ju :) mend e är ju possitivt :)
Gick bra hos Bm i måndags.. värderna var bra ..järnet hade iofs gått ner men bara fortsätta m järntablett så var de bra ...lyssna på bebisen o de lät bra oxå..o den växte som den ska... lite svårt o bedöma utanpå kanske men de var vad hon sa iaf :P Nästa gång jag ska dit ska vi göra test mot grav diabetes.. fuun.. så man får snällt sitta på sjukan i 2 timmar...blir ju spännande :P sen blir de besök varannan vecka hos bm..

Annars har inte hänt mkt annat än jobb.. igår jobba ja bara till 13 så de var himla skönt.. men var sjukt hängig o har en förskylning som inte vill bryta ut o då är den ju som värst.. när de ligger o trycker.. så gjorde faktiskt inget vettigt alls resten av dagen...

Idag har jag jobbat till 16,30 så kom hem till 17,30 o då var maten klar tack o lov .. äta . slappa, la barnen o nu sitter man här en snabbis innan de blir ett bad , en "mirakeldryck" o sen krypa ner... måste ju upp vid 5,30 o de är ingen hit när man är morgontrött o gravid  hahah :P Även på fre ska ja upp så " tidigt" blöööh... men men sen är de helg iaf :D

På lördag ska vi o fira min morbror ..så blir en tripp till julita =)

ne nu har jag iaf skrivit ett par rader :)

bye bye

Kommentarer
Postat av: Carro

Tiden går fort gumman, bara 4 mån kvar nu :)

Kul att sitta på sjukan i 2tim...eller inte.. Skulle Rickie följa med dig dit?

2012-03-14 @ 22:01:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0