Lördag..

Gårdagen blev inte riktigt som väntat... jag blev sängliggandes i stort sett hela dagen, mådde inget vidare :S
Blev en tripp till gamleby iaf men blev rätt snabbt hem igen d¨å jag börja må dåligt i bilen igen...
Rickie & barnen var iväg hela dagen sen så då kunde man iaf sova i lugn o ro vilket var skönt..

Idag mår jag iaf lite bättre men känner mig fortf konstig , huvudet är inte riktigt med , fast de kanske de inte är i vanliga fall heller ;)

Har även kommit snö o vi tog ju självklart inte med oss vinterkläderna.. barnens jackor är med iaf men lär ju inte bli mkt utelek för de :/
Barnen skulle ju cykla idag så dom lär inte bli glada...

Nu har vi iaf fått lite frukost i oss o barnen har bestämt att vi ska ha morgonmys o de tackar man inte nej till <3

Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0