Söndag

Ja så var helgen gången..
Fredagen hände inget spex var ganska segt ... Tog en promenad på dagen o efter de blev de en tur till hc i handla..
Lördagen så drog vi oss på morgonen .. Sen blev de lite plock o fix , tvätta upp allas sängkläder o vädra i bädda rent , så fräscht o skönt man sover första natten sen eller hur ?? :)
På em blev de att åka till hc i köpa present i Rickie i barnen kolla djuren , sen hem o cykla bort till faster i fira min kusin som fyllt 25 , blev smörgåstårta o de är ju aldrig fel . Grabbarna lekte med emmi sen kolla tv med Micke .. Gick hem runt 20 tror ja , Rickie la barnen sen la vi oss strax efter..
Idag har vi röjt o städat, storhandlat o gått me grovsopor... Nu nattas barnen sen ska vi kolla BB innan de är dax i krypa ner .. Min kropp är helt slut efter dagen så ska bli sköööönt , skanog faktiskt ta mig ett skönt bad nu oxå ..
Imorgon bitti åker gubben igen men blir bara till ons denna v sen sover han hemma ons o tors iaf så de känns skönt :) börjar kännas lite nervöst om han skulle vara på långt håll när de väl sätter igång man vet ju aldrig kan ju bli tidigare än beräknat så härmed bestämmer jag att du endast får titta ut på en helg ;) vore ju skönt o kunna styra de men tyvärr så kan man ju inte de..
Nu ska jag kika till om la familia har somnat :)
Bye
Slänger in en bild från igår innan kalaset


Kommentarer
Postat av: Carro

Mys mage :)

Får hoppas R är i närheten när det väl sätter igång sen, annars vet du vart jag finns ;)

2012-06-03 @ 22:00:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0