Måndag

Gaaah vi ringde till dom som ska lägga golvet i köket , då säger dom att dom ska komma idag på em i börja spackla ..
Eftersom vi inte kan använda köket efter de så börja jag plocka ut sånt som behövs från skafferi o micron osv även tallrikar glas o så ,..
Men tror ni dom kom ?
Ne icke då !
Blev så irriterad .
Nu hoppas jag verkligen dom kmr imorgonbitti så mina humörsvägningar slipper gå ut över dom haha
Vilket fall som helst hinner dom ju inte klart innan ons då de är röd dag :/ i kan bli så att dom behöver spackla två lager o då kmr inte golvet in förens fre :/
Men som sagt mkt snack lite verkstad så tänker inte ens hoppas på att de hinner bli klart innan bebis kommer . Dom prickar säkert in de i samma veva så det blir stök i stoj vilket man inte vill ha första tiden :/ men iaf vi förklara ju att vi ska ha en liten snart så man kan ju hoppas dom kan tänka på de iaf !
Nej vad gnälligt i tråkigt detta inlägg blev men är sp irriterad haft de såhär sen i början av april lixom ..så 3 månader , borde ha hänt mer då kan man tycka
Allt för nu imorgon ska jag försöka vara positivare :)
Puss


Kommentarer
Postat av: Carro

Man får gnälla o klaga, det behövs ibland. Hoppas dem kommer o fixar golvet snart så ni slipper känna er stressade över det. Ni har ju annat o tänka på nu :)

2012-06-05 @ 07:00:00
URL: http://anglasyster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0