Måndag

Godmorgon
Imorse vakna man vid 6 när sambons kl ringde , o kunde inte somna om efter det ... Så känner mig rätt seg i huvet .. Men men
Ska strax väcka Liam o fixa han inför dagis , noel är redan vaken o klar så Liam kan ju få lite sovmorgon om han inte vaknar innan kl ringer :p
Igår så sakna jag mina hjärtan för mkt o de var så tråkigt att vara sj så Rickie kom in o hämta mig , åkte o handla lite mat till veckan o sen ut till landet , blev en lugn kväll
Söndag var oxå lugn , fika hos farmor o på kvällen körde pappa hem oss..
Idag får vi se hur dax dom kmr i sätter lister sen får vi hoppas målaren kommer i veckan ! När allt är klart sen så ska vi möblera om lite man får passa på när alla möbler ändå står på nytt ställe :) tyvärr blir de inte så stor ändring då soffa o tv inte kan stå på så många andra sätt
Nu kom noel o vill mysa <3

Hörs byye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0