Fredag

Varit lite dålig update...
Veckan har varit lugn . Mått lite fram o tebax ..
På måndan åkte jag i Carro ner på stan o kika men ingen av oss hitta något .. Blev iaf en god fika :) var en trevlig stund i även om man inte är på topphumör är de skönt o komma iväg lite även om kroppen får lida av de efter..
Tisdan gjorde vi nog inget spec , barnen hade dagis så jag styrde lite hemma
Onsdan efter dagis så gick jag , Carro & barnen till lekplatsen .. Efter det blev det att köpa glass o sen hem till oss för vidare lek ..
Igår så var de dax för besök hos bm o allt såg fint ut järnet hade sjunkit något men var fortf ok iaf :) bebis är fortf ruckbar men som omföderska är de inte ens säkert att h*n fixerar sig så vi får väll se , huvud ligger iaf fortf neråt som de ska :) på kvällen kom Rickie hem så han sövde barnen så ja fick lite lugn o ro, hade ganska ont efter bm undersökte så var skönt o bara slappa :)
Idag så kom barnens farmor hit strax innan 9 .. Hon ville låna grabbarna en stund såklart hon fick de men vi hade ingen aning om vad dom skulle hitta på :) jag o Rickie fixa oss o åkte till ingelsta för en frukost på Lindahls . Efter de kolla vi lite i affärer , hitta lite till pyret att ha på hemfärd från bb :)
Sen skulle vi i leta efter nippel till diskmaskinen hitta en som passa men när vi kom hem i testa så läckte det så får försöka hitta ett annat sätt i lösa de på , fan kunde dom inte sätta dit samma storlek på rör som vi hade innan för :S
Sist handla vi mat , sen hem o vila lite , Rickie somna i sov ända till kl 17 . Jag vila väll till kl var 14 sen gick ja ut i sola , åt B & J o bara tog de allmänt lugnt . Så de har varit en välbehövlig lugn i trevlig dag . Barnen kom hem vid 18 . Glada o nöjda o lite trötta , dom berätta att dom varit på Kolmården , de tyckte dom var himla kul i vi har ju pratat en del om det . Ska ju dit senare när bebis kommit ut oxå :) dom hade iaf sett massa djur , åkt berg o dalbana , linbanan o kramat Bamse :) dom hade varit snälla skötsamma hela tiden i inte ett ända gnäll :) inte ens när dom fick stå 30 min i kö ,, mina duktiga killar <3 men efter att ha gått där 7 timmar så var dom iaf nöjda :)
Nu sitter vi o kollar tvn , barnen sover .. Ska ta ett bad i sova snart
Puss hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0