Nytt år , god fortsättning!

Då var det 2012 , tror detta år blir ett bra år , jag hoppas det.

Nyår firades som sagt ute på landet... blev lite mat först o sedan så blev de mest att vi satt o snacka o sådär.. när kl var 18-19 kanske så gick vi ut o hade lite fyrverkerier för barnen så dom inte skulle missa det :) Vi hade köpt en tårta som var barnvänlig i ljudnivå :) barnen tyckte de var jättefint o ville se mera :) släppte även upp två sånna där lampor :)
Sen fortsatte kvällen med prat , ost , kex o fruktbricka.. MUMMMA =)
Sen vid 12 slaget så skulel vi gå ut o smälla lite mer raketer.. liam O noel var fortf vakna så dom fick se mera =) Även wilma vakna precis inann vi gick ut...När de var klart så åkte vi hemmåt och gick o la oss direkt...

Idag började rickie efetr julledigheten iaf ..blir ju kort vecka då det är röd dag på ferdag igen =)

Barnen har iaf jullov en vecka till , jätteskönt o mysigt <3 Jag bara älskar o klä på mig min mysdress eller bara kura in mig i täcket på morgonen , mysa med grabbarna vid tvn o äta sen frukost... sånt kan man ju inte när dom går på dagis :P

Nästa vecka ska jag på informationsmöte på rådhuset oxå.. sen så är man vikarie i hela kommunen . Känns nice! Blir ju antagligen jobb lite oftasre då! bara piss att man inte har körkort.. skulel vara mkt smidigare o gå fortare men men buss funkar ju de med...

Idag funderar jag på att städa ut julen.. ta fram sina vanliga saker o slippa se alla tomtar o skit :D men har inte riktit bestämt mig än.. får se vad man får lust med =)

Ikväll ska vi iaf o fira min bästa som fyllde 25 år igår ♥

ne nus ak ja fixa lite saker här på datorn innan jag ska börja med lunchen ..

bye bye


Kommentarer
Postat av: Carro

Härligt o få lite mer jobb :) Och tack för idag <3

2012-01-03 @ 00:00:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0