Lite hjälp..

Var en vän till mig som skrev att det inte går att kommentera på mina inlägg där jag mobilbloggar ? Kan någon vara snäll att testa att kommentera ett mobilinlägg så jag vet att det inte går el om de är hennes data som krånglar? ( kommentera alltså INTE detta inlägg utan det nedan) när ni kommenterat de inlägget så kommentera gärna här oxå -( ifall jag inte får den andra så jag vet att ni testat iaf :) Vore konstigt om de inte funkar då man kan välja detta från mob i varje inlägg om man ska kunna o jag valde att man kunde... men emn hoppas de finns nån som kan testa åt mig iaf :) Annars har dagen varit lugn... blir strax att göra lite lunch här o sedan får vi se om vi går ut en sväng.. solen skiner så fint men är säkert kallt , inte kollat temperaturen idag... Behöver städa o fixa till här hemma oxå.. ser ju ut som fan när man väl sätter igång med nåt projekt.. saker från köket står i vdr o när man går in o ut från köket drar man med sig slipdamm .. men men.. Ikväll blir de nog bara en lugn hemmakväll me lördagsmys.. vet inte om melodifestivalen börjar ikväll? har hört något om de.. så kanske blir o titta på de.. får se... ha de bra ! =)

Kommentarer
Postat av: Carro

Melodifestivalen börjar ikväll ja...Ska ni med se på det?

2012-02-04 @ 19:24:49
Postat av: lussan

det går inte lämna någon kommentar för de finns ingen kommentarruta :(

2012-02-05 @ 18:12:40
URL: http://pieps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0