Fettisdagen..

jaha har ni fått några semlor idag? ni som gillar de? Jag tycker sådär.. första halvan är god men sen tar de stopp.. man blir typ illamående.. beror nog på att de är en del grädde...

Idag har de inte blivit någon.. än.. får se omd e blir en till kvällen?

Har ju iofs redan tjuvstartat då ja åt en i helgen , farmors egna. dom är godast =) sen åt vi en annan dag oxå fr ett tag sen...kanske räcker o blir över för i år :)



Annars så har dagen varit lugn.. varit riktigt fint väder .. så när barnen slutat dagis gick vi till lekplatsen.. Blev två dyngsura grabbar med sig hem... dom styrde på som vanligt o efetrsom den mesta snön smält så är de halv sjögång där :P men men kul hade dom iaf .. o blev torkskåpet för kläderna o ett bad för grabbarna .. =)

Idag blev de tacos till middag..kan fortfarande inte direkt äta det , inte kunnat sen jag blev gravid ...mår himla illa/konstigt av de.. smakar inte als gott.. jag som verkligen gillat de innan.. men de kmr nog tillbaka sen får ja hoppas :) Tänkte ju göra lasagne .. men hade inga plattor hemma o tre envisa grabbar fick till slut som dom ville.. :)

Nu blir de att slå på tvn en snabbis o sedan sooova .. ska bli såååå skönt.. la mig o vila en stund efetr maten men de kan man verkligen inte tro.. fortf lika trött :/ börjar bli hängig igen oxå .. känns ju himla kul.. var ju " sååååååå" länge sen....

Puss hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0