sista dagen 2012

ja då stänger vi yttligare ett nytt år som passerat ,
2012 har varit ett jättebra år på många sätt och vis.
Det började med att jag började jobba inom norrköping kommun inom förskolor . vilket jag trivs himla bra med , visst hade en heltidsanställning varit toppen men tycker att detta passar mig kanon för tillfället , då kan jag välja lite tider själv och de är ju perfektnär man har barn!
Graviditetn gjorde ju en megastor del till att året blev toppen, även om jag inte mådde så bra under just den tiden , fy vilken värk och ilamående jag fcik gå med haha. men SÅ VÄRT DE , för sen kom ju våran dotter , hon gjorde våran familj komplett och var den absoluta största händelsen 12 ...
Nu har vi två underbara grabbar och en underbar tjej <3<3<3 framtiden får visa om det blir en till senare men just nu är vi hur nöjda som helst , men brukar skämta med rickie att de blir nog en til om 5 år haha
Rickie har även fått ett jobb där han trivs himla bra och detta är han sååå värd! helt klöart de bästa jobbet han haft även om det blir att han är borta mycket så känns de jättebra!
 
Nu får vi hoppas att 2013 kommer att vara lika bra och underbart... men 2012 är nog svårslaget , precis som 2007 var svårslaget , dessa år har iaf varit mina största år hittils o de är ju de åren mina barn kom till världen <3<3<3
 
Under 2013 ska jag försöka att ta mitt körkort iaf! Ska väl börja nu lite smått när rickie har semester , blir att läsa till största delen i början och sen köra lite mer fram i vår.
Ska även börja planera om jag kanske ska börja plugga lite smått eller iaf planera in när jag ska börja med det...
även hoppas på att de blir en del jobb och att nova får en dagisplats till hösten/vintern.
Det blir ju även en liten kusinbebis till liam noel o nova som vi ser fram emot jättemycket =)
ja ni ser ju finns stora möjligheter om att det kommer bli ett bra årt iaf :D
 
gott nytt århoppas ni alla läsare kommer få ett bra år

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0