JULEN 12

god fortsättning får man väl säga nu=)
 
hoppas ni haft en bra jul.... och att sista delen av detta år blir kanon :)
 
Vi hade iaf en trevlig juaftonskväll...
 
började med en kaka och glögg...
 
när andre o emeli kom så åt vi julmaten.. har inte varit så förtjust i de men de går bättre för var år tror ja ;)
 
sen blev  de julklappsspelet... var riktigt kul =) men vann endast en duschtvål som jag själv köpt hhahha , rikcie vann godis och barnen vann bla godis , ljuslyktor o en skämtring ...
 
efter en stund kom tomten , och barnen som annars varit rädda var inte ett dugg rädda i år :) dom prata massa med tomten o satt brevid o krama , var så kul att se denna skillnad, nova somna lagom till tomten kom så hon missa de roliga...
 
vi alles fick iaf mkt fina klappar och barnen blev glada o nöjda...härliga kommentarer som vanligt  :)
 
när vi skulle sova kom världens huvudvärk ..så hur jag än försökte så kunde jag inte sova ,, fick ta en tablett tll slut så ja kunde somna... blev iaf lite sovmorgon imorse ...
 
nu ska vi strax lägga grabbarna...
 
imorgon ska vi ner till svärfar somfyller år idag , blir lite julfirande ..
sen blir de hem , packa upp allt. tvätta upp lite och packa väskan på nytt för att den 29 onde fara mot landet o ha de sista julfirandet....
 
nyår har vi inga fastställda planer på än...inte omöjligt att vi blir kvar på landet.. beror väl lite på om de bir några valpar el inte...
 
slänger in en bild på mina vackra barn , jag älskar er sjukt mycket , min glädje i livet <3<3<3
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0