en vecka kvar...

helt sjukt. En vecka kvar till julafton..hinner inte med känner jag...
har inte ens klart alla julklappar. barnen är klara iaf tack o lov.
Ska fixa de sista i veckan.
 
veckan så har jag varit sjuk , lillsnörpa med.. så inte sovit ett dugg bra , hon har vaknat massor o gått upp tidigt o inte alls varit på humör , sen krånlig me att äta... kan vara tänder som spökar.. men o andra sidag jag har varit helförskykd , halsont o feber så om hon oxå haft halsont så kan an ju förstå det varit jobbigt , synd nog öär de inte så lätt att förstå när dom är så små o inte kan berätta var de gör ont osv...men nu mår hon iaf bra o börjat sova bra :)
på torsdan så var vi på lucia på dagis , så duktiga dom är dom små liven :) rickie tog ledigt på fm o följde med det uppskattades av barnen :)
 
helgen har varit lugn annars , fredan ägna vi till städning.
lördag så var vi och handla o sen på em kom carro o leo hit , bled mikddag o lek så var mkt trevligt...
söndag så bakade vi på fm , sen på em kom svärmor o johan hit på lite fika .
 
ne nu ska jag få lite gjort innan lillan vaknar igen..
 
pusss hej
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0