Hängigt..

För tillfället är de rätt hängigt här hemma...

Igår så turades jag o sambon om att ligga i sängen  o den andra var uppe emd barnen ..

Vet inte om det beror på denna äckliga värme som är här hemma just nu eller om vi hålelr på att bli sjuka....

Rickie känner sig iaf bättre idag men ja känner mig fortf helt off o skulle lätt kunna sova bort hela dagen...

men men måste bli lte gjort här hemma ändå...

Har tvättat en maskin tvätt , ska hänga den nu  starta en till.. rickie har lovat att ta disken.. sen så måste vi handla oxå.. för övrigt blir de nog inte mer gjort idag...:/

Om jag känner mig piggare mot kvällen tänkte jag iaf slipa de sista på spjälsängen o måla första lagret på den..så vore snällt om nån kunde dela med sig lite energi till mig =)

Vilket possitivt inlägg de blev då men men inläggen blir väl efetr hur man känner sig :P

Kommentarer
Postat av: Carro

Hoppas du blir bättre snart hjärtat och ja lite är nog från värmen ni får stå ut med. Kan inte tänka mig att det är så jätte bra att stå i det där som ni måste då ni lagar mat

2012-04-12 @ 19:09:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0