Onsdag..

Haft en sjuk Liam här hemma..( sa han hade ont i halsen , feber hade  han o lite snorig) han har varit ganska pigg på dagarna fast märks att han varit sjuk för han har blivit ledsen för minsta lilla Noel sagt el gjort och i vanliga fall kan dom hålla på som tusan innan dom blir ledsna :P

Dom nämligen älskar ju att retas o slåss med varandra :/

Syskonkärlek på hööög nivå :)

Vilket fall verkar Noel ha klarat sig.. vilket är vääääldigt ovanligt..dom brukar alltid bli sjuka samtidigt el efter varann...

Jag börjar  känna mig lite snuvig så jag gick inte helt fri iaf...

Idag ska iaf carro komma hit en sväng...hämta en väska hon har glömt ..se blir de nog bus o fika =) Ska bli väldigt kul att se dom igen iaf ♥

Nu blir det ett glas Kaffe Latte innan jag sätter fart med tvätten =)

Ha en bra dag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0