Hösten

Nu har jag ändrat om bloggen lite till lite mer höstigare känsla =)=)

I övrigt har dagen varit ok.. mådde inte så bra imorse... inte Liam heller.. Noel är så gott som frisk...

Liam har inte piggnat till idag heller.. utan feber o hosta o snorig ff....

jag har mest ont i halsen .. o är hängig.. men hostan är iaf bra =)

Idag gjorde jag kålpudding till middag.. detta händer väldigt sällan.. men de är ju så himla gott!! =)
Noel åt av de men Liam åt knappt någe.. men beror nog på att han e sjuk..

Nu ikväll kom johanna över med en film jag ska låna.. "hur många lingon finns det i världen" ska vara väldigt bra vad ja hört :)
Så nus ka ja lägga barnen o sedan blir det att mysa ner sig med en kopp thé & film :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

du skulle ju ändra min blogg också ju hehe...



men hoppas ni blir friska snart ;)

Vad tyckte du om filmen då?

2011-09-21 @ 09:51:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0