29 september

Hej hopp..

inte haft tid direkt för att blogga men idag känner ja att jag kan sätta mig en stund =)

Helgen var kanoners.. på fre var de ju sexparty, mkt trevligt :) Bjöds på god smörgåstårta o vin på de :) Kanske blev ett glas för mkt för min del hehe =)

På lördagen sen var de ju kräftskiva.. mkt gottans me kräftor :)

Söndagen gjorde vi nog inget spec.. var ute en hel del o så...sen åkte vi hemmåt på kvällen ...

Måndag var de dagis för barnen .. jag gick till HC o gick o kollade lite o sedan handla mat.. gick o hämta grabbsen..sen var vi ute en del innan de var dax för matlagning osv...

Tisdag jobbade jag heldag o barnen var på dagis..på hemvägen plockade dom löv som dom skulle sätta i vas :) sötungar!! <3  Blev hem laga mat o sedan lägga två trötta barn :P

igår blev jag inringd på morgonen så blev lite stressigt .. o barnen var absolut inte medgörliga .. blev en kvart försenade till dagis.. men men hade ju ingen direkt tid att passa utan jag skulle komma när jag kunde...
Jobbade till 16 o då kom mamma o hämta mig .. sedan hämta vi barnen , åkte till maxi.. sedan city G .. kom hem runt 19 så var bara att lägga trötta barn o jag själv satt o halvsov i fotöljen till idol.. gick o la mig efter de...

Idag skulel dom ev ringa från jobbet igen men har inte hört något så antagligen har hon blivit frisk nu.. =)

Passa ganska bra för måste ta atg i den enorma tvätthögen o sedan städa av har inte haft ork när man kommit hem direkt.. så är på tiden...

Just nu är grabbarna ute o spelar fotboll..så ska pasa på o städa så mkt som möjligt medan dom är ute.. sen blir de nog en tripp till lekplatsen när de är klart =)

Får väll se om Rickie dyker upp ikväll oxå...

Helgen har vi inga planer alls.. vilket känns himlans skönt!

Have a nice day :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0