Onsdag..

en seg onsdag minst sagt...

Hade gärna legat kvar liiiite längre imorse.. gick o la mig skapligt igår men känner mig inte mer utvilad för de..

Är nog mkt pga vädret...det är mörkare ute sen har de regnat i ett par dar...

men men hoppas man kan känna sig piggare o gladare snart , tycker ju trotts allt att hösten är ganska fin men hater att humöret påverkas...

Fick hem syskonbilden från fotograferingen idag oxå :) den vart helt okej :) söta som altid :) men jag borde nog ha klippt dom innan haha :D men som sagt..hårtrimmern är borta ( eller förlägningarna) så vill ju helst inte snagga dom helt =)

Idag har Liam o Noel inte alls varit så trevliga ... började när man skulle hämta dom på dagis..dom skulle göra färdigt både de ena o de andra o sen gick dom upp o gömde sig i tunneln...
men jag behövde nte känna mig ensam var massor av barn som inte ville hem idag haha..så där stog vi föräldrar lagom roade :) ja iaf.. en halvimme efetr var i på G hem iaf...
Liam tjurade o skrek hela vägen , vet inte ens varför för de kunde han inet svara på.,..
När vi kom hem fick han iaf gå raka vägen in i rummet o tänka efter...

sen gick de bra ett tag tills dom börja reta gallfeber på varann.. vilket händer ofta nu för tiden...dom behöver verkligen en paus ifrån varann!!! dessvärre inte så lätt när man är ensam ..jag kan ju inte dela på mig eller lämna en hemma lixom :S

Under tiden jag höll på med maten så fick Noel vara o leka på sitt rum o Liam fick sitta inne hos mig o pyssla o så iaf.. så då fick dom lite paus iaf..o den verkar ha hjälpt för stunden iaf för nu leker dom utan bråk :)

Gjorde baconlindad köttfärslimpa idag . mumsigt.. aldrig tänkt på att man kan göra så förens farmor bjöd på de förra veckan... smaka hmlans bra =) tyvärr hade vi ingen potatis annars är ju de o brunsås himla gott till :)

Nu ska jag hänga en tvätt sedan mysa med killarna innan dom ska sova.. sen blir de nog att stupa i säng tidigt :)

Puss hej

Kommentarer
Postat av: Carro

När jag bor i Norrköping sen så kan dem få en varsin dag hemma hos mig :) Så dem kan sakna varandra lite....

2011-10-20 @ 11:05:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0