Landet..

Ute på landet o har de bra =)

Barnen har dock inet sovit mkt inatt så dom har varit på ett ljuvligt humör :)

Nu är dom ute o mekar bil med morfar..

innan hjälpte dom han o måla.. fick färg på jackorna.. men hoppas de går bort i tvätten :) till slut hitta vi några gamla klder som vi haft när vi var mindre så dom fick ta det ist...

Händer nog inte så mkt idag.. mår sådär.. rickie har smittat mig o barnen :(

men men ikväll skulle pappa köpa  kinamat .. om de har öppet vill säga... HOPPAS !! de är ju så himla gotttt!!! :D

fasen så sugen jag är på o köpa mig en ziperall.. så myyyyys! men är de värt priset? 800 spänn för en mysdress?
Jo de är de nog , blir att spara till en =) tänkte ta av födelsedagspengarna .. men nej de ska gå till ullared har jag ju redan sagt :) fast kanske finns o köpa nån liknande variant där? ingen aning....

Nu ska jag vila mig lite är heltrött ...Tror barnen oxå skulle behöva vila.. men men får se hur dom är när dom kommer hem...

Kommentarer
Postat av: Cissi

vi hade besök förut av dina busfrön... alla andra gick in så jag fick leka med dom i sandlådan så hoppas dom inte var allt för skitiga/blöta när dom kom hem :)

2011-10-22 @ 17:51:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0