Hallojsan!!

Imorse vakna Liam o Noel starx innan 5 .. lagom kul.. försökte få dom att somna om inne hos mig men gick inget vidare...

Lämna dom på dagis vid 9 och gick iväg o jobba några timmar..

När jag kom o hämta dom var dom redan trötta.. men hade inte varit trötta där iaf.. hade varit i skogen o så.. men Noel orkade inte gå hem först så tog en bra stund innan jag fick med han hem.. o Liam blev otålig för han ville hem.. hm ja ibland vill amn bara kunna dela på sig ;)

Iaf så börja de regna lagom till Noel bestämt sig för att orka gå.. så blidde lite blöta.. men som tur var kom de ju inte så mkt :)

Lagade lite mat o sedan ville dom sova.. men kände att de var lite tidigt då kanske heheh =)

Sen när dom väl fick sova så ville dom inte..för då var dom tvugna o kolla färdigt på ngt på tvn.. hehe.. men när vi stängde av ..läste bok  så gick de på två röda så sov dom...

Nu ikväll har jag försökt mig på samhällen.. men ja måste fasen vara trög för ja förstår inget av de.. tycker de är så ointressant ?? intresset för att lära mig är nog inte så stort heller.. men vill få ett bra betyg iaf!
och biten med politik.. urk. aldrig varit intresserad..kmr nog aldrig att bli...
o bara det att jag har två månader på mig istället för 6 mdr gör ju bara att jag känner STRESS... jaja .. men som läraren sa jag får känna efter blir de för svårt kan jag förlänga till nästa termin oxå efetrsom jag börja kursen så sent på terminen...
10 inlämningsuppgifter . 2 prov , 1 skriftlig redovisning och ett muntligt seminarium ska man ju kunna hinna bara man lägger manken till! Hade varit lättare om ämnet föll mig i smaken visserligen.. då hade ja nog redan kommit en bit på vägen.. nu är jag fast i första...

Ska ta mig en kopp thé nu o läsa igenom lite papper o sedan stupa i säng..

Bye Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0