Goddag!

Var visst en vecka sedan jag blogga nu så dax o skriva några rader igen :)

I veckan har jag jobbat 3 dagar.. på torsdan kom svärmor , ante & emeli upp.. blev lite varma mackor o bara umgås..så de var trelvigt! Emeli sov även kvar efetrsom hon skulel med tåget tidigt så hon hade redan åkt när vi andra gick upp...

helgen sen tog vi de bara lungt.. har varit himla skönt!.. Handlat , pysslat i hemmet osv..
Igår kom micke en stund på fika...så gick dom till lekplatsen o jag stanna hemma o fick lite gjort.. Noel kom dock hem efetr en kort stund då han inte alls var på humör..

Inga paner för veckan direkt.. barnen har dagis .. på torsdag har dom haloweenfest =)

Jag tänkte ge mig på förrådet .. o rensa det igen.. har massor som ska läggas ut på nätet men får aldrig lust för de =)

annars händer de inte så mycket..trött trött trött bara.. men men går väll över.. till sommaren lr så.. bara spyr på att veta att snön snart kommer...nej tack! Får gärna bli sommar nu :D
Visst barnen tycker ju det är kul så lite vinter kan vi väl ha.. men behöver ju inte vara så långdragen :)

Nu ska jag fixa lite o sen hämta grabbsen kl 14...

Bye Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0