Har fått order...

...att uppdatera . =)

Finnes tyvärr inte mkt ork till bloggen.. men men...skriver ju iaf lite då o då =)

Dagarna o veckorna går så himla fort!

Dagarna ser ungefär likadana ut oxå för den delen ... jobbar till 16 , hem laga mat .. styra lite ..fixa grabbarna för sängen , natta dom o sen halvsover i soffan .. kollar tvn.. går o lägger mig..

Idag när jag slutat kom rickie o barnen o hämta mig sen åkte vi och handlade på city G...När vi kom hem lagade vi mat o sen fick vi besök...

Nu har besöket åkt o vi har nattat barnen...

Väntar på att tvättmaskinen ska bli klar så ska den höngas , sen ska ja nog ta mig ett lååångt skönt bad =) ska köra inpackning på håret oxå.. få så slitet de är :(:( Tråkigt , slitet , urfärgat hår.. fy hundan så trist de är!!

Skulle vilja klippa mig men vet iunte hur??? Förslag?  sen slänga i lite färg men vet inte vilken? vad tycker ni??
Lite förslag vore kul :)

Får räcka för nu.. ska försöka uppdatera lite oftare =)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0