Onsdag

Känt mig lite hängig hela dagen , yr o trött :/

Jaja är vell nåt skit på ingång.. :S

Barnen har varit på dagis idag men vi hämta dom lite tidigare..

Barnens farfar var här så han föjlde med o hämta dom :P

Nu efetr dagius har vi varit ute o plockat lite , grävt ur landen osv.. ska väl plantera nåt nytt sen ...

Jag min klant hade även sönder kaffekannan idag :( gick emot med kastrullen så den flög i backen o blev till 1000 bitar.... It SUCKS!

Får klara mig utan kaffe idag.. tror vi ska ha nån stående i förrådet men vet inte var den är...

Just nu hålls ja med maten .. blir kokt höna , ris o currysås.. inte ätit höna innan men de är nog gott =)

segt bara att de tar flera timmar o görat :P

Ne ska kolla till maten nu o mäta upp riset...

Bye Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0