...

Dålig uppdatering..

Har gått o blivit sjuk igen så de beror på det...

Fy så trött ja är på detta nu ..

Noel blev oxå xjuk men de vara bara en dag så nu  mår han bra iaf =)

Liam o rickie har hittils klarat sig...

Börjar känna mig en aning piggare oxå så ja de ör bara hålla tummarna ...

Idag hade ja gärna varit frisk så man kunde ta sig ut , underbar sol skiner här utanför o de ser så ljust o skönt ut!! Frisk luft brukar ju visserligen hjälpa till på tarven men har ingen ork o klä på mig något annat än mina sunkiga mysisbyxor o orkar inte fxa mig för den delen heller .,.. så ja får hålla mig inne ..vill ju inte skrämma vettet på grannarna haha :D

ne nu blev tvätten klar så ja ska väll hänga den o köra en maskin till.. fatatr inte hur de kan bli så mkt tvätt HELA tiden??? man hinner ju inte tvätta klart allt förens högen är full igen..känns som man tvättar dagligen :S

ne får skriva mer en annan dag ...

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0