Lite bloggtorka..

Ja så ser de ut nu...

Ingen större lust att blogga...

Ikväll sitter ja ensam hemma så kände att de kunde passa o blogga lite...

Mina härtan är iväg till Edsbruk , till barnens farmor o har badat , solat o haft de bra.. kändes väldigt tråkigt att inte kunna följa med ..men men ska ev åka neråt på fredag när jag slutat.. får se om jag tar bussen.. gillar de inte alls men blir ju billigare så...

Bara två dagar kvar nu , blandade känslor.. känns jättetråkigt att behöva lämna men samtidigt ska de bli skönt att vara lite ledig med barnen nu i sommar!!

Skulle vara något bättre om de bara var semester o man hade ett arbete att gå tillbax till..

men men de är som det är ...

annars händer inte så mkt.. midsommar var bra , firades hos min faster... rickie skulle åkt iväg på annat håll men blidde inte så o de var ju lite tråkigt för hans del men han hade det roligt iaf så de gjorde nog inte så mkt :P

Har precis färgat håret nu.. mörkbrunt blidde de... trvis ju bäst i mörka färger men så  blek jag ser  ut nu o den lilla brännan ja fått försvann något :P Jag som har SÅ svårt att få färg under sommaren .. ja blir röd som en kräfta sen försvinner de .. men lite färg har ja fått iaf :P Har bränt mig på vissa ställen så ja fått utslag.. SUCK för att ha ljus hy som ej får denna fina bruna färgen under sommaren...

Som sagt blev ett kort inlägg...får se när ja bloggar igen.. åker ju ev neråt nu o sen på måndag blir de ev att åka iväg med husbil..inte riktigt min grej men de blir nog mysigt!!

Hoppas ni har de bra i värmen??? :D

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0