Trött...

Fy jag är inte pigg nånstans :S

Har haft så svårt att sova nu på några dagar , vet inte varför men ja kan helt enkelt inte slappna av.
Har hundra saker i skallen ja ligger o tänker på, "just de det måste ja göra imorgon" " stängde jag av kaffebryggaren" "ja måste sova nu om jag ska vara pigg imorgon" osv osv osv..

Blir tokig på mig själv!!

ja så idag har ja gått som en zombie hela dagen..

Har iaf suttit en stund vid datorn o sökt lite jobb, fanns några som sökte butiksäljare så ja hopppas man kan få någon possitiv respons iaf =)

Även försökt sortera ut lite från förrådet , vi har helt fullt där inne så måste bli av med lite , jag ogillar skarpt när de är fullastat :P Vi ska väl åka till tippen någon dag nu så nu har vi lagt en hög på uteplatsen som ska med.
Hittade även lite  man kanske kan sälja oxå.. tex lite kläder o leksaker barnen vuxit ifrån , kan ju avra någon anann som får nytta av de..jaja vi får se de är skönt att man lyckats få bort lite nu iaf =)

När Rickie kommer hem sen funderar jag på att lägga mig o vila lite man vet ju aldrig hur natten blir hehe...

Någon som har ett bra tips på hur man somna snabbt o slutar tänka på allt?? :D:D

Ska ställa mig och laga lite mat nu iaf så den är klar till R kommer hem.. blir flinta men vet inte redigt vad jag ska göra till än..

ne dax o sätta fart...

byye

Kommentarer
Postat av: Bella

När jag har svårt att sova så brukar jag räkna från 100 och neråt. du vet 99,98, 97. Är det så att du inte somnat innan du nått 1 så är det bara att börja om. Till slut är ja så trött att ja inte orkar räkna längre.

Kram kram!

2011-02-08 @ 16:01:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0