Trött o mätt..

Som rubriken lyder är ja ganska seg i huvet just nu och proppmätt..
Gjorde potatis&kasslergratäng ..blev lite sen middag så vi alla var rätt hungriga vilket leder till att man äter för mkt.. aj aj i magen blir de då.. hehe..

Idag var ja även nere hos polisen o fixate leg... verkligen på tiden!! Varit lite gnäll på af så kände mig illa tvungen hihi.. så de kommer vell om en vecka.. mitt legg gick ju ut 2007 så de var aknske på tiden :D visserligen har ja haft mitt pass tll i juni förra året ..

Iaf så tänkte ja att ajg skulle försöka se skaplig ut på kortet denna gången eftersom ja inte blev de förra ggn..så ja fixade mig o platta håret o allt ..sen när man stog där o skulle ta kortet , man måste se neutral ut ..inte le o bara stå rakt fram.. när man sen fick se bilden var ja nära på o dö haha :D Ja lovar ja ser ut som ett drogat mongo hahah tom så rickie skratta åt det =) jaja jag hoppas för min gud att ja endast behöver visa leg på af under de 5 åren som kortet gäller... haha..

I övrigt känns de som att projekt sovrum går ganska segt.. spacklat , slipat , skrapspacklat har vi iaf gjort..så imrogon blir det att slipa med fint pappaer en sista gång sen maskera, måla kanter sen rolla..hoppas de blir klart imrogon.. de är SÅÅ tråkigt at ha sängen i vardagsrummet o allt annat som ska vara dr inne utspritt i lägenheten...oordning är det =/

sen är de bara liams rum kvar då.. men de är lite lättare iaf.. o lite mindre =)

Nu ska jag bara slappa o så blir det att lägga sig tidigt..helt slut :P

tack o hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0