Måndag 12 dec

Hej hopp...

Blev en lugn helg... när vi var barnfria så blev de att vi köpte räkor, baguett o god dricka..sen låg vi o kollade film..tänkte hyra men blev en som gick på tvn ist...en mysig o trevlig dag ..o sen sovmorgon .. hur skönt! Varken jag el rickie brukar sova länge när vi väl har barnvakt .men denna gången sov jag till nästan 11 o rickie något längre..jätteskönt...

Tg en tripp till ingelsta på söndan ..carro o leo hängde med så de var trevligt =) Köpte oss en ny golvmopp o hink..eftersom vi tröttnat på våran ( vi ahr en sån där platt som ja tycker är bra men ingen urvridare så man måste ta av den o vrida för hand.. mindre kul!) .. så nu slipper man de.. annars bkev de inte så mkt.. julkort.. jag är sämst på att skicka julkort men i år ska vi iaf få iväg några Ha ha..dom är klara men ligger här hemma än =) får väll se om ja får iväg dom :P
Gick även in på lager 157 hittade en del som jag är sugen på.. men får vänta tills man får mer money...köpte en julklapp till mig själv iaf.. ett par leggings :P såg en hood i längre modell som ja blev grymt sugen på men den fick vänta...

När vi hämta hem killarna så hade dom blivit lite snoriga..o inatt vaknade Liam o var helt täppt o jätteledsen.. gick inte prata med han ..fick iaf i han näsdroppar o efetr mkt så lugna han ner sig så man kunde prata med han.. så han ville ha lite vatten sen sova inne hos oss.. vilket han självklart fick.. då somna han på två röda =)

Imorse var han bättre endast lite förskyld men Noel var febrig o förskyld så blev o vara hemma...

Imorgon är de lucia på dagis men Noel är forft megahängig så blir nog o vara hemma :( får se imorgon bitti.. dom har ju sett fram emot att klä ut sig till nissar o lussa...men men inget man kan göra.. får lussa hemma ist ;)

Börjar oxå känna mig febrig/förskyld.. suuuuck.. immunförsvar * noll...

Idag började rickie nya jobbet oxå , jättekul! Inte hört något efter min intervju än så blidde nog inget med de.. men men bara hålla tummarna på att ja blir inringd lite snart igen.. var ett tag sen ja fick jobba nu :/

hm ajja bara massa sludder...

byyye



Kommentarer
Postat av: Carro

ja Lager 157 hade rätt mycket snyggt som man blev sugen på. Kanske köpa sin egen julklapp. hehe

Hoppas ni blir friska snart!

puss

2011-12-14 @ 22:03:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0