December 7:e

Jaha då avr vi inne i december...bara kommit liiite liite snö hittils så de är ganska skönt :) fast för barnens skull kan de ju få komma lite till så dom iaf kan åka pulka/snowracer =)

Jag har legat magsjuk ett par dar... fy satan säger jag ..inte fått behållt någe alls så såå sjuk har jag aldrig varit förut iaf när ja haft magsjuka...men börjat repa mig nu på kvällen .. mått skit hela dagen sen bara pang så vände de :S Denna gång har nog varit lite värre oxå pga en sak ...

SÅ de har inte hänt så mkt denna veckan.. ser ut som hell här hemma .. jag har inte haft nån ork o R har väll inte haft nån lust...

Just nu är R o grabbarna på dagis för julstök .. ska bli kul o höra vad dom gjort sen =) Hade ju helst velat följa med men fick va hemma :(:(  Blr att plcoka av lite , sen slappa vid tvn lite...

Har även varit på en intervju förra veckan... så vi får väll se hur de går på den biten.. Kändes inte som att de gick så bra men skulle väll få veta inom två veckor iaf.. hoppas kan man ju göra ..

Snart jul oxå.. i år ska vi fira hemma hos oss med lite nära o kära... ska bli trevligt.. o en massa nya leksaker.. hm får bli o rensa deras rum innan.. har redan stllt undan massor i förrådet .. för om dom får för mkt så leker dom inte med sakerna utan bara kastar runt de... sen ooooooorkar dom inte städa? haha dom tror iaf att dom kommer undan med de ;)

ne nu ska jag hinna fixa lite innan de andra kommer hem igen.

Älskar mina fina killar ♥

Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0