22 december...

2 dagar kvar till Julafton ., sooom mina barn längtar =) och när jag förklara att ev tomten kommer redan imorgon blev dom ännu gladare :) Skulle oxå önska ja vore ett barn för tillfället o hade den där otroliga längtan o glädjen av julen .. när man blir äldre tycke rja mer de känns som ett onödigt ont.. man ser o känner av all stress.. alla gör en så stor grej av det , eller hur?

Jag försöker få lite ordning här hemma men går trögt.. dels pga dessa jäkla må illa attacker som jag är grymt trött på nu! sen att man har två busungar som hellre leker utanför sina rum än i dom? förstår inte varflr de är roligare o leka i tvrummet och t.om i vårat sovrum?

Nu ska ja fixa lite lunch till mina hjärtan o senare får vi besök av bästa Carro & Leo känns som de var alldeles för länge sen vi sågs nu <3

Ha en bra dag , de tänker vi!  Byyye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0