Future...

Jaha så var vi inne på dag onsdag redan...

Igår hade jag en kurs mellan 13-16.. lite småsegt... men men de gik okej...presentationteknik hette kursen och ska gå andra halvan nästa tisdag...

Kommer gå ett antal kurser nu framöver.. men tvivlar ju på om de kommer ge något...

På måndag ska jag även träffa en person som jag ska planera min framtid med =) En studievägledare =)
Först ska ja plugga Samhälle A iaf... sen får vi se om de behövs något mer ..de ska ja få hjälp med.. sen även hur jag ska få iordning på ett slutbetyg...
Sen blir det att söka till förskollärare =) får se om de blir till ht 12... eller senare? beror ju helt på vad och nöär jag ska plugga upp betyg....

och utifrån när jag vet hur och när jag ska plugga kan man även planera in lite annat...så man har lite mål att sikta på :)

Såå på måndag kmr vara en bra dag som förhoppningsvis kmr leda till att man en dag blir utbildad =)

Idag ska vi ne ro fira svärmor som fyller år :) Blir även att stanna där nere.. sen på lördag ska vi ju o fira martin som blir 4 år :D  Ska även träffa Carro & Leo.. på torsdag som de ser ut nu :)

Nu väntar vi bara på Rickie så vi kan åka neråt... men dom  hade blivit försenade..men men så kan de va :/

Hej svejs.

Kommentarer
Postat av: Millah - med bebis i magen ♥

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-08-24 @ 18:54:32
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0