Time to update...

På tiden o skriva ett inlägg kanske =)

Vilket underbart väder vi har haft idag ., inte sant? =)=)

Har mestadels varit ute , gick till HC en sväng oxå... handlade mat o sen fick de bli spånkan hem , orkade inte bära på dom tunga pådsarna ända hem.. men kändes inte bra att betala för den korta biten i detta underbara väder.. men men...

även tvättat 4 maskiner tvätt så har kommit halvvägs i tvätthögen iaf :D resten får jag ta imorgon för nu är alal hängplatser slut hehe

Nu har vi nyss ätit köttgryta & äggnudlar... hade ju tänkt ta ris men de var visst slut.. så fick bli nudlar till... men det blev faktiskt väldigt gott det oxå så dfe gör väll inte så mkt =)

Barnen ville ut o leka nu efter oxå så de är klart dom fick de... dom  älskar att vara ute :)

Men nu nart måste dom in.. vi ska hinna ta ett bad , fixa oss för sängen o läsa lite o sen ska jag försöka få dom att sova... komemr nog inte bli det lättaste efetrsom vi har som rutin att ligga brevid o läsa tills dom somnar.. rickie 'är ju iväg till sthlm hela veckan och jag kan ju inte riktigt dela på mig haha.. men de får bli lite ändring på rutinen och vi får läsa tillsammans i soffan ..får hoppas att åtminstonde en av dom somnar för då är de ju lätatre då akn ja ju lägga mig med den andre i sängen...:)

Helgen har annars varit trevlig.. varit nere hos cilla o robban o wilma =)
På lördagen åkte vi även förbi johnny o sanne en stund , hjälpte dom med veden o liam o noel tyckte de var jättekul =)

jaja de var en lite update iaf.. nu måste ja känan om tvätten torkat där ute innan kvällsplaneringen drar igång...

Bye bYe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0