Spännande =)

Jao vi har en spännande vecka framför oss =) Både för mig och rickie så ser fram emot veckan =)

O sen på tisdag ska vi på utvecklingsamtal oxå vilket ska bli roligt..få höra hur det går osv =)

Helgen har annars varit kanon =)

Fredagen kom cilla , robban o wilma hit.. dom kom runt 20 så de blev ointe att göra så mycket..kollade på tvn :P

Lördagen så var vi ute , sen blev det städning o sen så firade vi ju Rickie som fyllde 25 =) Gubbe ;)

När alla hade åkt så fixade vi mat, blev ungsstekt fläskfile ( hade tänkt grilla först men de orka vi inte till slut ehhe) pommes , sallad o tzatsiki. blev jättegott :)

Jao sen var vi rätt trötta allesammans så barnen la vi direkt efetr maten o hade kunnat somna själv så trött var jag men vi bestämde oss för att sitta uppe o kolla på film o så..sen fick vi mer besök frammåt 23 tiden tror ja .. de slutade med att vi gick o la oss vid 3..somna som en stock då iaf!

Sen vid 06,15 var det en pigg tjej som börja prata o busa o kasta nallen o tutten hela tiden :)
Så gick in o väckte hennes pappa efetr en stund ( snäll som jag är haha) sen gick ja o la mig o sov lite till sen vid 7,30 vaknade Liam o Noel så då gjorde jag frukost o sen la vi oss i noels säng o kollade bompa o myste =)

Idag har vi varit ute annars har vi bara tage det liungt.. cilla robban o wilma ålkte väll runt 13 ...

Min lilla familj är oxå iväg till min kusin som fyller 25 idag hade gärna oxå följt med men var så himla trött o sen känner ja mig inte riktigt 100 så ja bestämde mig o vara hemma istället.. jag har fixat lite disk , tagit mig ett bad o nu ska ja lägga mig o vila en stund o hoppas att man känner sig på topp sen.. har ju inte tid att bli sjuk nu :D

ne nu orkar ja inte skriva mer.... gonatt!


Kommentarer
Postat av: Carro

Håller tummarna!!!

2011-04-12 @ 14:33:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0