:)

Det gick bra hos tandläkaren , dom var så snälla & lyssnade o gapa :) Verka väl lite skeptiska till de hela o kolla in tjejen noga när hon börja sänka ner stolen. hih

Så fick dom varsin presentpåse som alla får första ggn..

När vi skulle gå däremot o gick till utgången o skulle sätta på jackorna fick Liam värsta utbrottet, han vägra ha jacka o bara allmänt skrek & tjöt, snacka om att folket glodde då, ajja dom har idéer mina älsklingar..
Fick till slut på han jackan iaf så vi kunde gå , i bilen blev han precis lika galen o skulle inte sitta fast..
Hemma skulle han inte gå in o så gick han in på rummet o var jättearg..
Han var nog lite övertrött & sen gillar han inte när han  inte får som han vill min envisa lilla kille :)
Tur att dom i övrigt är så underbara för då gör de inget att dom är mina små surbullar emellanåt :)

Efter vi kom hem gjorde vi inet så mkt.. Liam & Noel lekte som huliganer inne på rummet o rev som vanligt ut allt som man plockat iordning.. så ja bestämde mig för att tömma halva deras rum , dom leker bara med enstaka saker så dom spara jag , är så trött på att plocka upp MASSOR av småsaker dom  ändå aldrig leker med utan dom kastar ut de för ..hm nöjes skull? Så nu blir de lite mindre o städa iaf :P

När Rickie kom hem från jobbet åt vi lite mat , en god köttgryta ala Sofia med ris :) blev gutt!!

Nu har vi varit ute en stund vid lekplatsen elelr vi var på 2 olika :P så de tyckte barnen var kul..

Rickie håller på med lite scones nu så de blir kvällsmacka o yoghurt för killarna..

Sen kommer dom nog soman som stockar om dom inet hinner komma in i andra stadiet innan dom hamnar i säng för nu är dom skapligt trötta iaf...

allt fr nu

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0