Tråkig dagishämtning + bakning..

Dagens dagishämtning är en ja lätt hade klarat mig utan . Barnen var helt galna , skrek , sprang iväg o betedde sig inte alls roligt..

Blev hur glada som helst när jag kom o sen när vi skulle gå o klä på oss jackor osv ( allt utom skorna) som dom självklart bara SKULLE HA..( de är så att de var några som försökt sig bryta sig in på dagiset igår kväll så vi kan inte använda dörren som går till våran avdelning så vi får gå genom en annan för att komma ut/in) därav dom inte fick ha skorna på sig...o de var just då alt detta tjurande o trotsande började..
När vi väl kom ut sen så lugna iaf liam ner sig men då får Noel för sig att jäklas lite till så han springer en bra bit iväg o till en kana dom har där på dagiset o ställer sig där uppe o vägrar komma ner, tjurar o vägrar lyssna..
sådär efetr 10 min kan han ge med sig o vi kan äntligen gå hemmåt.. en sak som vanligtvis tar 10 min tog 30 min..Mina underbara killar med sitt härliga humör :)

När vi väl var hemma sen så bakade vi lite .. blev hallongrottor & sen lite frallor så nu har ja fyllt frysen igen , härligt!

Snart ska grabbarna få lite kvällsmat o sen ska dom i säng.. o de ska bli skönt för ja är övertrött just nu , skulle kunna somna när som så ikväll blire tidigt i säng även för mig..

Imorgon ska ja ju vara på adecco kl 9 så blir att gå upp en timme tidigare o lämna L&N redan kl 8

nehe dax att fixa lite nybakade frallor & yoghurt till grabbsen.

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0